sobota, 17 marca 2012

Smażona kanapka z jajkiem




   Kolejny pomysł na śniadanie inne niż codziennie. Z przygotowaniem jest trochę dłubania, więc pewnie nie uda się go powtórzyć w zwykły dzień, ale w weekend naprawdę warto bo efekt fajny.







Potrzebne będzie:


  • plaster dobrej szynki
  • plaster ulubionego żółtego sera
  • dwie kromki chleba
  • jajo
  • odrobina majonezu

   W pierwszej kolejności przygotowujemy standardowe jajo sadzone. Jeśli macie foremkę, którą można położyć na patelni, to warto jej użyć, bo dzięki temu białko za bardzo się nie rozleje, a fajnie byłoby gdyby nie wystawało poza kanapkę.
   Teraz na jednej kromce chleba układamy plaster szynki, plaster sera, usmażone jajo i przykrywamy drugą kromką. Po zewnętrznych stronach chleb smarujemy majonezem i podsmażamy z obu stron na patelni. To co powstaje smakuje kompletnie odlotowo, niezależnie od tego, jak głupio na pierwszy rzut oka wyglądałby pomysł ze smażeniem majonezu :).


Przy garach: Aga
Pstrykała: Aga







6 komentarzy:

  1. Racja, chrzanić kalorie :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prócz tego ze kompozycja smaków wspaniała to wykonanie i zdjecia genialne oby i mi tak pięknie wyszło!:)

    Krysia
    Codziszjemnasniadanie.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słuchajcie, to jest na prawdę super! Właśnie zrobiłam i to, co ugryzłam przerosło moje oczekiwania! Extra kanapka !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zrobiłam bez szyneczki, rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super smaczne połączenie smaków. polecam !

    OdpowiedzUsuń